Jeannas Universum

20 januari 2011

Boston bakom mig…

Filed under: Travelling — Jeanna @ 12:17

Jag skulle ha åkt hem i lördags ifrån USA, så blev det dock inte eftersom Delta strulade och jag fick köpa en ny biljett hem ett par dygn senare… (Den biljetten skulle de ha 2135 dollar för men det upplyste jag om att de kunde de ta och glömma och &%¤%#. B förhandlade sig sedan till en enkelbiljett hem med ett pris på 250 dollar!)

När jag skulle åka till USA strulade de också en jäkla massa och jag fick flyga stand by på fullbokade plan fastän jag hade bokat biljetterna flera veckor i förväg och betalat fullt pris för dom. (För det besväret fick jg en voucher på 200 dollar som det senare visade sig att jag inte kunde använde eftersom jag inte är bosatt i USA! What the %#&¤%!!!) Summan av kardemumman är att jag aldrig mer ska flyga med Delta! (Någon dag när jag har tålamod ska jag dela med mig av hela denna soppan för jag höll på att få spader mer än en gång och detta är enda gången jag hört B höja rösten!)

Jag hade ljugit om jag hade sagt att jag var glad över att var hemma, men nu ska jag inte klaga. Dessutom har jag redan bokat en ny flygbiljett till Boston…

Vägtullen på Mass Pike på väg in mot Boston.

Down Town Boston sett ifrån fösntret vid gaten.

Lämna en kommentar »

Inga kommentarer ännu.

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget. TrackBack URI

Kommentera

WordPress Classic-temat. Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

