Jeannas Universum

18 augusti 2010

Jag flirtar inte, jag är trevlig!

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 08:58

Jag har konstaterat att jag ibland blir missförsådd av både män och kvinnor: Att de tolkar det som att jag flirtar när jag endast är trevlig. Männen tolkar det då som att jag är intresserad medan kvinnorna blir sura och anser att jag inte ska flirta med deras män. Men jösses så fel!

Som person är jag nästan alltid glad och öppen och jag pratar med alla. Jag är trevlig mot mina medmänniskor helt enkelt så vidare de inteförtjänar motsatsen. Bara för att jag glatt och öppet pratar med en man betyder det INTE att jag är intresserad utav honom! Jag är social helt enkelt!

Varför tror kvinnor och män att så fort någon av det kvinniga könet glatt pratar med en man så finns det en baktanke? -Att man vill inleda något med honom?

6 kommentarer »

  1. Menar du att Jag känner igen det där? Hopplöst tråkigt att man måste vara en inåtvänd person för att passa in.

    Kommentar av Cissi — 18 augusti 2010 @ 12:48

  2. Jag instämmer! Trist är ordet!

    Kommentar av Jeanna — 18 augusti 2010 @ 13:43

  3. Jag känner också igen mig. Nu går jag aldrig ut på krogen längre och är sällan på stora fester – så det var ett tag sen. Men det finns ändå situationer där jag känner att det är så, för jag har ganska lätt att prata med folk.

    Kommentar av Linnea — 18 augusti 2010 @ 17:48

    • Jag är inte heller ute så där jättemycket länge, men detta fenomen kan förekomma i vardagliga situationer eller på fester och middagar!

      Kommentar av Jeanna — 18 augusti 2010 @ 23:04

  4. Samma här…🙂 Ska vi bilda klubb?😀

    Kommentar av Susanne — 18 augusti 2010 @ 22:17

    • Japp, klubb måste absolut bildas!

      Kommentar av Jeanna — 18 augusti 2010 @ 23:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

