Jeannas Universum

20 augusti 2010

Augustibröllop

Filed under: Wedding — Jeanna @ 12:51

Imorgon ska jag på bröllop, Annika och Markus ska gifta sig. Jag har fått äran att vara fotograf och ska vara med bruden redan kl. 10.00 hos frisören. Det kommer att bli en lång dag för min del men samtidigt ser jag fram emot att få användning av min nya kamera. Måtte det bara inte regna för då kommer jag att få lägga om hela mitt koncept för bilderna!

Fråga mig inte vad jag ska ha på mig. Det är ”Kavaj” som gäller och jag har letat fram fyra klänningar som jag inte kan välja mellan. Jag antar att jag precis som vanligt kommer att välja i sista stund helt beroende på vad jag känner för i den stunden. (Alla klänningarna är olika i både färg och modell. Antingen blir det en blå, en turkos, en lila eller en champangefärgad klänning.) Vi får se helt enkelt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

