Jeannas Universum

20 augusti 2010

Korthårig

Filed under: myself and I — Jeanna @ 01:52

1996 (när jag pluggade i USA) fick jag åter igen hjärnsläpp och klippte mig riktigt kort igen.

Detta är taget på min Halloweenfest i tvåan på gymnasiet, några månader efter det att jag kom hem ifrån USA. (Jag hade lånat en av pappas uniformer och var polis på Halloweenfesten.)

Några månader senare, i mars månad färgade jag det istället riktigt blont. Sedan dess har jag inte varit korthårig mer. (Jag tog mitt förnuft till fånga.)

4 kommentarer »

  1. Jag har aldrig varit så där modig med mitt hår, jag har i princip haft samma frisyr jämt. Långt och rakt.
    Är din pappa fortf polis i Blekinge?
    Jag jobbar för polisen i kronoberg, men jag är inte polis.

    Kommentar av Linnea — 27 augusti 2010 @ 23:14

    • Först och främst: Välkommen hem Linnéa! Ser fram emot bilder och historier från NYC!

      Jag har haft alla frisyrer från midjelångt hår till riktigt kort och har haft nästan alla tänkbara färger i mitt hår!😀

      Min mamma var polis i hela sitt liv fram tills att han dog för 8 år sedan.

      Kommentar av Jeanna — 29 augusti 2010 @ 23:56

  2. Jag beklagar verkligen att din pappa inte är i livet!
    Anledningen till att jag frågade är såklart att vi är grannlän och träffas ibland.

    Kommentar av Linnea — 2 september 2010 @ 20:54

  3. Äääh, jag är nog snurrig! Nej, min mamma har inte alls varit polis (hon är förskollärare) men pappa var som sagt polis från det han var 19 år fram tills att han dog. (Han var faktiskt Sveriges yngsta polis när han gick ut polishögskolan i Stockholm).
    Ingen fara, men tack för fin beklagan. Förstod att det var därför som du frågade, för ni hade ju faktiskt kunnat träffat varandra.🙂

    Kommentar av Jeanna — 3 september 2010 @ 16:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

