Jeannas Universum

22 augusti 2010

En dag i kärlekens tecken

Filed under: Wedding — Jeanna @ 03:44

Det har varit en lång dag för mig. Klockan är 03:40 och jag har varit hemma en dryg timme; Jag stannade längre på bröllopet än vad jag först hade planerat och när jag väl gick var jag långt ifrån den sista utav de 70 gästerna som lämnade festen. (Hade jag inte varit så trött så hade jag lätt kunnat stanna längre, eftersom jag i bild ville dokumentera så mycket som möjligt, men jag hade dessutom 40 minuter att köra hem)

Jag har haft det både roligt och trevligt och bröllopet var väldigt vackert! (Över 1600 bilder blev det för min del, med andra ord har jag lite att göra när jag vaknar.)

Annika och Marcus en stund innan vigseln.

2 kommentarer »

  1. Häftig bild men varför har inte han någon förlovningsring?

    Kommentar av Cissi — 23 augusti 2010 @ 11:29

  2. Hihi, att du märkte det.🙂
    Förlovningsringarna var omgjorda för att matcha Annikas vigselring och alla ringarna fanns vid denna tidpunkten hos en person som hade ringarna i tryggt förvar. (Men ringarna kan ses på en av bilderna ovanför.)

    Kommentar av Jeanna — 23 augusti 2010 @ 11:41


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

