Jeannas Universum

23 augusti 2010

Sommarens låt

Filed under: Boys/Men, Music, Videos — Jeanna @ 17:13

Varje sommar har det i alla fall för mig funnits en låt som jag alltid förknippar med just den sommaren; En låt som har spelats mycket och ofta under sommarmånaderna. Låten för denna sommaren är ”Need you now”. Nästan varje gång jag har satt mig i bilen och kört någonstans har denna låten spelats och jag har utöver det hört den mycket på radion.

*Ler* Denna låten kommer jag i framtiden även alltid att förknippa med en viss person, en kille som har fått mig att le mer än en gång denna sommaren. -The boy of summer 2010! Han är den ända som har fått mig att le på det sättet denna sommaren och som har fått mig att känna birr i magen. (Och jag som trodde att jag plötsligt hade blivit känslokall men tanke på att jag inte känt ett skit eller haft intresse för någon annan som har korsat min väg i sommar.) Han är det mest söta och charmiga jag har stött på, på jag vet inte hur länge…(Det är en sällsynt företeelde, men ibland bara träffar man någon och vid första ögonkastet så vet man bara… That´s what he was for me.)

Nej, jag har inte berättat om honom för någon utav er för det är så jag vill ha det. Saker och ting är för komplicerade och jag tänker inte ens ge mig in i något med honom för jag vet att det inte finns en framtid. Jag föredrar då hellre en vacker illusion är en verklighet som jag vet inte kommer att fungera. Jag vill inte förstöra något vackert…

Jag tror inte att hans och mina vägar kommer att korsas i framtiden mer, men sist vi stötte på varadra spelades denna låten i bakgrunden samtidigt som han berättade något sött… Något som fick hela min själ att le.

Jag hoppas att du har det bra var du än är. Take care!

Till min vän, the boy of summer 2010:

4 kommentarer »

  1. Intressant…😉 Du är lika hemlighetsfull av dig som jag, hihi…

    Fin låt btw. Hoppas han får din hälsning, the boy of 2010! Kram =0)

    Kommentar av Susanne — 24 augusti 2010 @ 02:00

    • Jag gillar med den låten faktiskt. Den får mig att tänka på mitt år i Tennessee då det spelades mycket country.

      Hihi, jo lite hemlighetsfull får jag allt ta och vara på denna bloggen. Fast nu är denna killen ingen kille som jag är upp över öronen kär i och det har heller inte hänt något mellan oss mer än en massa samtal. Men han har fått min själ att le…🙂

      Kommentar av Jeanna — 24 augusti 2010 @ 07:23

  2. The boy of SUMMER 2010 skulle det ju va. Sorry…🙂

    Kommentar av Susanne — 24 augusti 2010 @ 02:01

    • 🙂

      Kommentar av Jeanna — 24 augusti 2010 @ 07:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

