Jeannas Universum

25 augusti 2010

Mel Gibson Tapes

Filed under: Celebreties — Jeanna @ 23:32

Jag vet att jag är sen att kommentera det här, men har någon utav er hört de bisarra telefonmeddelanden mellan Mel Gibson och hans flickvän Oksana Grigorieva från tidigare i sommar? Eller bisarra är i underkant, de är helt jäkla sjuka! Jag skäms för tusa att medge att jag har sett upp till Mel Gibson som regisör och manusförfattare. (Och som om han inte redan hade skjutit sig själv i foten för att tidigare ha fällt de där kommentarerna om judar.)

Har ni inte hört dom så kommer några utav dom här. (De andra tapen finns att lyssna på youtube.)

3 kommentarer »

  1. Jag är förvånad att ingen redan kommenterat detta inlägg! FY %$3# vad ARG jag blev när jag hörde de här samtalen första gången!!! Mel Gibson är en mkt sjuk individ som borde få hjälp nu meddetsamma innan han har ihjäl nån. Och jag hoppas verkligen att INGEN vill ha honom i nån huvudroll igen! :-I

    Kommentar av Susanne — 27 augusti 2010 @ 23:14

    • Jag har tänkt kommentera det länge men aldrig fått tummarna ur! Och jo, han är en sjuk man utan tvekan!

      En annan vedervärdig man är John Edwards! Jag har tänkt skriva om honom länge för hela den soppa är ju för…jag saknar ord alltså! Så sorglig på ett sätt och så…egotrippat jävla korkat på ett annat! Jag tror nog närstan att jag vill stämpla honom som sociopat! (Anledningen att jag inte har skrivit om det är att jag misstänker att knappt någon i Sverige som läser min blogg vet vem han är och då inte heller känner till historien och alla händelserna de senaste åren.)

      Kommentar av Jeanna — 29 augusti 2010 @ 23:55

  2. Håller verkligen med om John Edwards! Tror som du att han är en klassisk sociopat! En helt annan typ av otäcking än Mel G alltså, men båda är obehagliga som 17!!!

    Du får väl upplysa bloggläsarna om John Edwards så lär de sig ju lite om både psykologi och amerikansk politik på en och samma gång!🙂

    Kram!

    Kommentar av Susanne — 30 augusti 2010 @ 18:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

