Jeannas Universum

31 augusti 2010

Idag tvivlar jag inte…

Filed under: Supernatural — Jeanna @ 17:35

Kommer ni ihåg att jag i förra månaden berättade om en dröm jag hade haft som jag hade vaknat helt kallsvettig av och mått dåligt en lång stund utav? Tänka sig, idag visade den drömmen sig vara sann. Till och med detaljerna i drömmen visade sig stämma…

Ibland tvivlar jag på mig själv trots att jag har upplevt så mycket saker. Att allt runt omkring mig trots allt är slumpen och inget annat. Att det jag ser och känner är mitt undermedvetna som på något sätt , jag vet inte… Men ibland tvivlar jag trots att intrycken är starka.  Men jag kan nu säger er; Idag tvivlar jag inte…

1 kommentar »

  1. Läskigt det med drömmen…

    Kommentar av Petra — 2 september 2010 @ 10:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

