Jeannas Universum

31 augusti 2010

Längtar efter alkohol, eller något…

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 19:48

Ikväll är det på gränsen till att jag önskar att jag drack sprit. För hade jag druckit sprit så hade jag förmodligen redan haft några cl i mig vid det här laget… Jag har sådan mensvärk att tårarna trycker bakom ögonlocken! Nu klagar jag inte, utan jag påpekar bara mer att hade jag druckit sprit så…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

