Jeannas Universum

2 september 2010

Jag, en cougar?

Filed under: Boys/Men, Movies — Jeanna @ 19:34

Kan man som 32-åring kallas för ”Cougar”? I vilket fall som helst tror jag att det är bud på att jag bode kallas för det! -Igår var jag nära att ringa en amerikansk myndighet och anmäla mig själv för ”stastutory rape” på ett betraktande sätt. Nu har jag inte gjort någonting, men jag har betraktat och jag har gillat vad jag har sett…

Eftersom jag inte har varit ett Twilightfan har jag heller inte ägnat någon tid till att titta på ”New Moon” eller ”Eclipse”. (Jag har inte förstått hela den här Twilighthysterin.) Men igårnatt, i brist på att lyckas somna, klippte jag både dessa filmerna på raken. Och jag erkänner, jag är inte lite anti längre även om jag inte är helt såld på dom.

Jacob, Jacob, Jacob… (Eller Taylor Launtner som han egentligen heter.) När jag såg honom i ”New Moon” tänkte jag: Hur gammal är han egentlgien? Han spelar 16 år i New Moon och jag vet då INGEN kille som ser ut som honom när man är 16! -Inte på långa vägar! (De killarna som har haft sådana kroppar som har korsat min väg har varit mellan 25-28, fast så gammal trodde jag inte att Taylor skulle vara.) Så jag googlade honom och till min förtvivlan visade det sig att han vad född 11 februari 1992. Och om man räknar baklänges till när filmerna spelades in…så visar det sig att Taylor var långt ifrån laglig! Jösses! (Och jag som för några dagar sedan blev uppraggad av en 23-åring och tyckte det var i underkant och avböjde!)

Det värsta av allt var nog när jag nyss googlade på bilder på Taylor för att visa att 16-åringar inte vanligtvis ser ut honom honom och fick upp en massa barnbilder: Taylor Lautner Images

Jag vill bara sjunka genom jorden!

Man brukar inte se ut så här när man är 16! Så är det bara!

6 kommentarer »

  1. *dreglar*

    Kommentar av Jenna — 2 september 2010 @ 22:01

  2. Du Jenna… Du är 9 år yngre än mig (tror jag va?) så jag ger dig tillåtelse att dregla hur mycket du vill!!! Jag å andra sidan borde skämmas, hihi! Fy Fröken Håkansson!!!!

    Kommentar av Jeanna — 3 september 2010 @ 16:52

  3. Jag ÄLSKAR den killen. Herregud, jag får 26-åriga klimakterievallningar varenda gång jag ser honom^^ Jag såg Eclipse på bio med Johan, och han bad mig stänga munnen, för jag satt och bara glodde som en byfåne. och sen gick jag dit igen med kompisen Anna, och sedan var vi pirriga hela kvällen. Och jag tror nog att många 16åringar skulle kunna få en sån kropp, om de tränade styrketräning 4 timmar per dag som Taylor gjorde i typ ett år inför uppföljarna till Twilight:D Men att han bara orkade..?

    Googla på hans bilder från tidningen ”Men’s Health”. YUM!!

    Kommentar av Cecilia — 9 september 2010 @ 13:33

  4. Kan inte påstå att jag älskar grabben, men han var onekligen något sött och ”inspirerande” att titta på!😉 Lite pirr blev det för mig också när jag såg honom vill jag lova.

    Fast den senaste veckan har någon hängt, och jag vet inte riktigt varför. Jag som oftast alltid bruka föredrar mörkhåriga killar som är söta, gulliga och lite oskyldiga har het lagt om spåret (tydligen). – När jag den senaste veckan har sett Eric Dane på TV har jag velat stöna högt samtidigt som jag…har blivit pirrig. Den mannen har jag alltid tyckt varit snygg men nu… Herre min Gud!!!

    Kommentar av Jeanna — 9 september 2010 @ 14:18

  5. Ja, han är också vansinnigt snygg. Det är nästan obehagligt:) det är ju en helt livsfarlig kombination med leendet, kroppen och ögonen – Plus att han inte verkar dra sig för att köra med dirty talk^^ Han (eller iallafall rollfiguren) är så otroligt självsäker att man bara för det vill slita av honom kläderna.

    Som tur är har han ju bar överkropp ganska ofta i TV. Något som vi alla borde tacka manusförfattarna för…

    Kommentar av Cecilia — 9 september 2010 @ 22:12

    • Cecilia, jag kan inte gör annat än att instämma i samtiliga av dina påståenden! Jag sitter nästan och dregla framför TV:n! *Ryser* Så förbaskat snygg och sexig att det borde vara olagligt!

      TACK manusförfattare!!!

      Kommentar av Jeanna — 9 september 2010 @ 22:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

