Jeannas Universum

4 september 2010

Fredagkväll

Filed under: Daily Life, Uncategorized — Jeanna @ 06:42

Jag och en av mina killkompisar skulle ha gått på bio igårkväll. I sista stund blev planerna ändrade dock och en fest i Karlshamn hägrade mer, det bar alltså av till Karlshamn. När jag plockade upp min killkompis i Skrållan var han redan lite smått lullig och färden blev underhållande. (Tydligen har jag högre IQ och är djupare lagd som person eftersom jag föredrar att titta på musikaler och teatrar istället för sport. Okej???) Ett stopp hos mamma blev det också innehållande massa skratt innan jag körde hem, det blev alltså inte en speciellt sen kväll för min del.

Nu ska jag snart tillsammans med ”the ladies” ta och hoppa på en buss och bege mig söder ut. Min helg består av dans och sång i regn! Trevlig helg alla!

4 kommentarer »

  1. Ha en riktigt trevlig helg och glöm inte att sjunga i regnet!!!😀 Kram!

    Kommentar av Susanne — 4 september 2010 @ 11:46

    • Jag glömde inte!😉 Tack och kramiz!

      Kommentar av Jeanna — 5 september 2010 @ 22:18

  2. Ha en jättetrevlig helg! =)

    Kommentar av Linnea — 4 september 2010 @ 17:48

    • Tack Linnéa!😀 Lite sent, men jag hoppas du också hade en bra helg.

      Kommentar av Jeanna — 5 september 2010 @ 22:18


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

