Jeannas Universum

9 september 2010

Fuckable…

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 14:36

…eller shaggable om man nu föredrar det bristtiska lingot, har Eric Dane blivit för mig! Jag har alltid tyckt att han har varit snygg, men nu den senaste veckan då jag har sett honom på TV har något hänt. Jag som normalt föredrar mörkhåriga killar som ser söta och gulliga ut på ett litet oskyldigt sätt, har nu attraherats betydligt mer av en blond och skäggprydd man…Eric.

När jag nu ser honom på TV är det så att jag har lust att högt utbrusta ett stön av välbehag samtidigt som jag säkerligen dregar en aning… Mmmm, mumma!!!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

