Jeannas Universum

10 september 2010

Det ena, eller det ena och det andra?

Filed under: Celebration — Jeanna @ 08:55

Ikväll ska jag hem till mamma som ska fixa mitt hår inför den stundande helgen. Sedan får vi se vad som händer imorgon; Om det blir det enda eller om det blir det enda och det andra. I vilket fall som helst kommer det att bli trevligt och jag har blivit ombedd att vara fotograf och föreviga dagen.

Jag ska i alla fall ha min blå klänning på mig… Eller samma modell fast i puderfärg. (Ja, jag gillar den modellen så jag har den i två olika färger.)

10 kommentarer »

  1. Tycker du ska ha den blå! Själv har jag ingen aning om vad jag ska ha… Jag hoppas på både det ena och det andra, fast ändå inte…

    Kommentar av Cissi — 10 september 2010 @ 12:01

    • Jag hade tänkt ha den blå, men jag hade den på musikalen i lördags (så jag tänkte att jag kanske skulle byta?). Fast, det blir nog den blå i alla fall..🙂 Fast, kläder tills söndag har jag inte ens börjat titta på! -Har inte en blekaste aning!

      Jag är precis som dig, Cissi. Hoppas på både det enda och det andra, men ändå inte på något sätt. Hade varit trevlig med den andra vid ett annat tillfälle också!😉

      Kommentar av Jeanna — 10 september 2010 @ 12:13

  2. Åh jag är likadan – handlar samma plagg i flera färger. Jag ångrar mig jättemkt att jag inte köpte en kofta till på Uniqlo i New York – en favoritbutik… jag hade ju velat ha en fucshiarosa också… =(
    Passar man i den blå färgen så skulle jag tagit den! Själv försvinner jag i kornblått och hade valt den i puder – söt modell! =)

    Kommentar av Linnea — 10 september 2010 @ 14:41

    • Uniqlo, känner jag inte alls till. Tack för tipset, får allt kolla in det när jag kommer till New York. Åh, jag älskar fucshiarosa! -En av mina favoritfärger att ha på mig!
      Jag passar väl inte superbra i kornblått direkt (till mitt röda hår passar nog den puderfärgade klänningen bättre), men…jag vill ha lite färg. Tycker inte om att klä mig i allt för mycket svart, vitt och grått…

      Kommentar av Jeanna — 10 september 2010 @ 19:07

  3. Jag tycker höstens färger är så fes-mes tråkiga. Går man in i en butik finns det inte nåt som lyser upp. Så satsa på att lysa lite!😉
    Jag vill också hellre ha det andra vid ett annat tillfälle! Känns festligare så!🙂

    Kommentar av Cissi — 10 september 2010 @ 15:12

  4. Jag håller med dig om höstens färger, att det är mesiga! Dödstråkigt! Tycker modeskaparna att naturen med des lövprakt av färger räcker? Hm… Konstigt? På hösten ska det väl vara massor av färger när man bor i ett sådant här land när mörkret och kylan kryper allt närmare?

    Precis! Det där andra hade varit festigare vid ett annat tillfälle!😀 Vi syns imorgon, tjejen, så får vi se vad som händer!😀

    Kommentar av Jeanna — 10 september 2010 @ 19:04

  5. Tycker båda är snygga! Och ha så trevligt på allt kul du ska hitta på!🙂

    Kommentar av Susanne — 11 september 2010 @ 03:28

    • Tack Susanne! Fast, det blev faktiskt att jag inte hade någon av kläderna på mig. Det blev en lila klänning istället!🙂

      Kommentar av Jeanna — 12 september 2010 @ 09:32

  6. AH jag trodde jag var den enda som kände så – jättetrista höstkläder!!! Jag vill ha lila, grönt, fuchsia, rött och sånt där och orange och gult till dem som passar i det. =)

    Uniqlo är super – tre våningar på Broadway, rätt långt ner – dvs soho där vi bodde. Mkt bra baskläder och enstaka plagg som sticker ut. Älskar den butiken – föll för den redan i London. Det kommer lite bilder från min shopping där sen….

    Kommentar av Linnea — 11 september 2010 @ 18:31

    • Äh, tack för tipset, Linnéa! Jag ska försöka kolla in den affären!🙂

      Jag vill med ha massor av färger! Love it!

      Kommentar av Jeanna — 12 september 2010 @ 09:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

