Jeannas Universum

15 september 2010

Franskt frieri

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 11:44

Jag fått ett frieri, av en frank kille/man. Visserligen var det en raggningsreplik  men man får väl vara glad för det lilla? Det är inte var dag en man friar till mig! (Uppraggad blir jag relativt ofta, men frierier är relativt sällsynta. Om jag ska vara uppriktig så tar jag egentligen allvarligt på sådant, har tex aldrig varit förlovad och jag tänker inte bli det heller förrän det känns rätt med någon.) För nyfikna kan jag meddela att detta inte är en kille som jag dejtar (han bor i Paris) men han råkade bara korsa min väg…

Är det komisk att han dessutom liknar den enda franka fotbollsspelare som jag känner till namnet på? (Inte så svårt att räkna ut men jag menar kanske? Eller? – Initialerna Z.Z. och hade nummer 10 på sin tröja tror jag?)

Joda, Fröken Håkansson trivs fortfarande som fisken i vattnet med att vara singel…

4 kommentarer »

  1. jag hade friat till dig!

    Kommentar av någon — 16 september 2010 @ 15:54

    • Hihi, okej… Fast, det där med äktenskap och barn finns lååångt fram i mitt liv. Inget jag är intresserad utav nu!😉

      Kommentar av Jeanna — 16 september 2010 @ 18:50

  2. […] fransman har friat till Jeanna. Kanske är det ett universellt tecken. Kanske dags att jag gifter mig […]

    Pingback av Borde jag kanske gifta mig nu? « Livet, endast livet självt… — 17 september 2010 @ 00:43

    • Jag tror inte att det är ett tecken, Susanne!😉 Det är bara Gud som triver med mig!

      Kommentar av Jeanna — 17 september 2010 @ 11:45


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

