Jeannas Universum

17 september 2010

Dagens blomsterbud…

Filed under: Flowers — Jeanna @ 23:43

6 kommentarer »

  1. ”Dagens”?- brukar du få blomsterbud varje dag?

    Kommentar av Cissi — 18 september 2010 @ 09:18

    • Du Cissi, jag får så mycket blommor dagligen att jag inte vet vart jag ska göra hän dom! Mitt hem ser snart ut som en blomsterbutik! -Äh, nej…
      Miss av mig att kalla rubriken för ”dagens” för jag menade det inte på det sättet utan mer som ”dagens” bild… Dessutom är blommorna Mammas och inte mina.🙂

      Kommentar av Jeanna — 18 september 2010 @ 12:49

  2. Haha tänkte precis som Cissi…. =D

    Kommentar av Linnea — 19 september 2010 @ 16:53

    • Hihi, jag får helt enkelt formulera mig på ett annat sätt i framtiden!🙂

      Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 11:51

  3. Härligt att bli överraskad av blomsterbud!
    Om du själv vill färglägga någons vardag med blommor kan du använda kod ”JOY” för lite rabatt.

    Vi önskar dig en blomstrande vecka!

    /EuroFlorist.

    Kommentar av EuroFlorist — 21 september 2010 @ 15:08

    • Tack för tipset, Frida…

      Kommentar av Jeanna — 21 september 2010 @ 17:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

