Jeannas Universum

17 september 2010

Ska du till Paris?

Filed under: Boys/Men, Family — Jeanna @ 23:01

”Ska du till Paris?”, ringde mamma och frågade mig när hon hade läst mitt Parisinlägg på bloggen. ”Vad är det nu för fjolle du ska träffa?” (Min mamma verkade med andra ord inte vara särskillt exalterad över min senaste idé.)

Idag fick lilla mamma reda på vad han jobbade med och vart han just nu befann sig (och jag tror nog hon förstod varför jag hade sett honom som amerikan i mina drömmar.) Hon fick även se honom på bild..

Innan jag åkte hem gav mamma mig en rabattkupong på flyg till Paris…

3 kommentarer »

  1. Hehe…det här låter spännande! Som ett avsnitt ur Brothers & Sisters, med fransman och allt!!!😀

    Paris krockar väl inte med NY nu bara..?😉

    Kommentar av Susanne — 20 september 2010 @ 13:57

  2. Wiiii!!! Åh, men ja! Precis Susanne! Precis just det! Jag har faktiskt haft det första avsnittet med fransmannen i huvudet när jag stötte på denna mannen… (Kommer du och ni andra läsare att jag för länge sedan frågade på min blogg om någon följde S&B eller om jag kunde kommentera något som jag hade sett i de då nya avsnitter ifrån USA. -Det var dom avsnitten!) Skillnaden här är att det endast rör sig om en träff i Paris utan att någon följer den andre någonstans efteråt eftersom det är helt omöjligt. Once and never again… Bittersweet, I know…

    Och jo precis… Kruxet är ju att det krockar med min USA-resa och han är i Paris bara en begränsad tid så jag vet i skrivandets stund inte om min Parisresa går att genomföra. Jag får helt enkelt se vad universum kommer att erbjuda mig…

    Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 14:08

    • Den förklaringen lät ju helt jäkla fel, men men… Jag bjuder på det. :S

      Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 19:15


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

