Jeannas Universum

17 september 2010

Tjejhelg!

Filed under: Friends — Jeanna @ 12:12

Mina fullbokade helger med roligheter avlöser varandra! Denna helgen är det dags för tjejträff! 10 tjejer ska imorgon träffas och ha riktigt jäkla roligt! (Eller är vi kanske 12 nu? Är lite osäker vilka som har sagt ”ja” till att hänga med nu på slutet.) Jag har hur som helst sett fram emot denna helgen länge!

Som vanligt vet jag inte alls vad jag ska ha på mig eller vad jag ska ha med mig… Som vanligt får jag se vad jag känner för i sista stund!

4 kommentarer »

  1. Fasen vad kul! Jag längtar också efter en rolig fnissig tjejfest!Ha det bra!

    Kommentar av Cissi — 17 september 2010 @ 20:32

    • Det ska bli så jäkla roligt!!!🙂 Jag ska ta och ordna en tjejfest framöver så ska du få komma!🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 september 2010 @ 22:43

  2. Åh skoj! Ha roligt för mig också🙂 nu drar jag iväg så vi hörs när jag är tillbaka i sverige.. kramis

    Kommentar av Anna — 17 september 2010 @ 21:36

    • Ha det nu så jätteroligt och trevligt på alla sätt och vis! Sola och bada mycket, ät god mat och bara ta det lugnt! Vi hörs när du kommer hem!
      Framöver ska jag ordna en tjejfest (den imorgon står jag inte för) och då är du givetvis bjuden!
      Kram!

      Kommentar av Jeanna — 17 september 2010 @ 22:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

