Jeannas Universum

20 september 2010

Jag hamnade tydligen på kontinenten

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 13:39

Jag vet inte riktigt vad som har hänt? Några krafter i universum har kastat ut mig i Europa och jag har inte ens bett om det eller sökt efter det.

För några dagar sedan publicerade jag, en liten tjej från landet i Sverige, något på nätet som mest var asnett som en kul grej och lite tidsfördriv. Jag förväntade mig inte någon respons alls och jag förväntade mig inte det minsta att responsen i så fall skulle komma från andra länder. Men nu så…

I Frankrike börjar jag visst nå framgång! Där visar det sig att jag blir allt mer populär. Där har jag min största fan base i skrivandets stund och Frankrike leder med en stor majoritet tillsammans med Sverige!

I Italien och Spanien är det lite so-so… Jag får positiv respons men inte så där jätte många.

I Norge går det däremot inte alls bra…  *Skrattar* (Sorry Norway, we are not on the same page!) Men tack ändå Norge! Ni roar mig!

2 kommentarer »

  1. Berätta mer om vad det gäller! Nyfiken nu!!!🙂

    Kommentar av Susanne — 20 september 2010 @ 13:53

  2. Du Susanne, det är egentligen fånigt och jag tar det inte alls seriöst! Men otroligt underhållande är det, helt klart! Jag lägger ett mail till dig och berättar lite senare.🙂

    Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 14:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

