Jeannas Universum

20 september 2010

Skor till plåtningen

Filed under: Clothing — Jeanna @ 20:27

Detta är kanske mest till Cecilia…

Dessa skorna var ett av de paren som jag hade på mig under fotograferingen och som jag anser vara lite mer ”fräsiga”. De andra paren var lite mer vanliga, enfärgade högklackar. Man ser inte skorna alls bra på bilden från fotograferinen så jag lägger upp en bild så här istället. Fast, de är betydligt snyggare på foten än att bara se dom så här… Märks det att jag tycker om dels silver och dels glitter?

7 kommentarer »

  1. Gillade dem! Tyckte det var synd att inte skorna syntes på alla bilderna. Eller på nån enstaka bild från varje tillfälle, om man säger så. Hade ju själv valt skor med omsorg…

    Kommentar av Cissi — 20 september 2010 @ 21:29

    • Jag håller helt med dig!
      Jag gillade dina amerikanska glitterskor du hade på dig till ena klänningen! Skitsnygga!!!!

      Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 21:35

      • Du Cissi, föresten… Du som har lite pippi på skor och har massa snygga. Jag hade tänkt föreslå att jag skulle ta studiobilder på några/många av dina skor. Om du vill?😀

        Kommentar av Jeanna — 20 september 2010 @ 21:37

  2. Herreg… JA! Vad kul! Får fråga Jamie om han kan lastbilen hem från jobbet nån dag så vi kan transportera alla! :-)) Har du köpt hem alla studiopinaler nu?

    Kommentar av Cissi — 21 september 2010 @ 12:55

    • Turerna kring min blivande studio verkar aldrig ta slut. Det jag vill ha lyckas jag inte få ihop på de ställerna jag först hade trott. Mitt sökande fortsätter alltså men jag hoppas snart att det ska ta slut.

      Kommentar av Jeanna — 21 september 2010 @ 13:54

  3. Glitter är aldrig fel!

    Kommentar av Cecilia — 23 september 2010 @ 15:21

    • Jeanna = Glitter och silver!😀

      Kommentar av Jeanna — 23 september 2010 @ 23:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

