Jeannas Universum

25 september 2010

Blir det någon bio tro?

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 10:59

Igår hade den nya Wallstreet filmen premiär i Sverige: ”Money never sleeps”. (Ja, jag vet att den har fått dålig kritik men jag gillade 1:an och vill faktiskt se denna. -Jag är en liten kapitalist och det står jag för!) Jag hade planerat att jag skulle ha sett filmen med en vän och vi bokade biljetter, men nej… Jag fick ändra om i mitt schema för att hjälpa andra så jag kunde länge inte gå  på bio som igår. Då beslutade vi att gå på bio som ikväll (lördag) men jag ändrade ytterligare om i mitt schema för att vara snäll mot mamma så ikväll blir det alltså ingen bio heller. Ska jag hålla tummarna för imorgon?

För övrigt kan jag meddela att jag ligger jäklgt bra till på min ”hjälpa-andra-lista” när det gäller timmar. Själv har jag bara fått hjälp tre gånger i år: Mamma körde ner mina fåtöljer, Jamie hämtade min kandelaber i Karlskrona och igår var Jamie här och sågade upp ved. (Okej, mamma erbjuder sig att komma ner och hjälpa mig hela tiden, men hon har för tusan själv massa att göra och jag har då inte hjärta att be henne om hjälp.) Men jösses vad tid jag borde ha att förvänta mig hjälp utav andra!

Imorgon kväll hjälper jag ingen dock! Nu vill jag faktiskt se min film!

2 kommentarer »

  1. Har hört att den ska vara bra och bjuda på massor av härliga New York-scenerier!😉 Lycka till med att se den och rapportera till mig sen!😀

    Kommentar av Susanne — 26 september 2010 @ 21:20

    • Det är massa New York i den filmen av vad jag har sett.🙂 Dock blev det tyvärr ingen film för mig igår heller.😦 Det får bli senare i veckan hoppas jag.

      Kommentar av Jeanna — 27 september 2010 @ 15:18


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

