Jeannas Universum

1 oktober 2010

Up in the sky

Filed under: Nature — Jeanna @ 19:04

4 kommentarer »

  1. Jättefint! Annorlunda molnbild. Jag älskar sådana där bilder på himlen, moln, solnedgång osv.

    Kommentar av Linnea — 2 oktober 2010 @ 21:25

    • Tack Linnea!🙂 Jag är förövrigt med barnsligt förtjust i bilder på himmlar, moln och solen!😉

      Kommentar av Jeanna — 3 oktober 2010 @ 22:53

  2. Tack för senast jag hade det toppenroligt! Det får vi snart ta och göra om igen! Jag har gått runt och skrattat mig förstörd på dina kommentarer från kvällen. Vad sjukt! Fiskdansen har ju kollat upp nu fast din dans var ju liksom helt klart bättre alltså! Massor med kramar och tack för toppenbilderna! Du är bästa fotografen ju!

    Kommentar av Malin — 3 oktober 2010 @ 19:09

    • Tack själv! Jag hade med det trevligt även om alkoholhalten i mitt blod inte var i närheten utav vissa andras!😉 Hihi, mina kommentarer ja! Men vad f-a-n orka med sådana killar! Va? Näää, inte fröken Jeanna! -Då får man ta dom att plocka ner dom på jorden lite! (Var inte orolig, jag ska snart publicera en ny bok som jag döpt till ”Svar på tal i ute livet”…eller något. Jag lovar att skicka dig ett signerat exemplar!)
      Fiskdansen ja! Jag måste undersöka om det bara är jag som direkt dra den assosiationen? Och visst är fiskpinnar bättre än en lax!😉
      Ang bilderna så var det så lite så!

      Kommentar av Jeanna — 3 oktober 2010 @ 22:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

