Jeannas Universum

4 oktober 2010

Vedklyvning

Filed under: Family, Garden — Jeanna @ 16:28

Igår, söndag, var mamma hos mig precis hela dagen och hjälpte mig med min ved. Från klockan 09.00 till 18.00 arbetade mamma och jag ihärdigt i min trädgård: Mamma vid klyven medan jag spatserande fram och tillbaka med skottkärran full av ved som jag sedan staplade.Visst värkte det en del både i armar, axlar och rygg framåt kvällen men samtidigt var det otroligt skönt att vara utomhus en hel dag och ägna sig åt kroppsarbete. Årets sista grillning (?) blev det också av att mamma och jag ägnade oss åt framåt eftermiddagen som vi avnjöt i mina trådgårdsmöbler som nu har tjänat sista syfte för detta året.

Tack mamma för att du la en hel söndag på att hjälpa mig!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

