Jeannas Universum

6 oktober 2010

Fototävling

Filed under: Photography — Jeanna @ 13:36

Jag har beslutat mig för att ha en fototävling här på min blogg och givetvis kommer vinnaren att få ett pris. Mobil-. kompakt eller systemkameror, alla sorts bilder är välkommna. Det enda kravet är att bilden ska vara tagen under oktober månad och är motivet helt valfritt – Människor, djur, mat, natur…vad som helst.

Ni som vill deltaga maila mig era bilder (max tre bilder per person) innan den 16 oktober. Därefter kommer jag att publicera bilderna på min blogg utan att tala om vems bilderna är och sedan kommer jag låte er läsare rösta fram en vinnare.

11 kommentarer »

  1. Skoj, får man ju vara med på🙂

    Kommentar av Malin J — 6 oktober 2010 @ 13:53

  2. Jag tackar för viljan att deltaga!🙂

    Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 13:55

  3. Hahaha! Okej, jag läste bara ”fototävling” och sedan skickade jag. Så du kan radera bilderna igen, för det är sommarbilder alltihopa…

    Kommentar av Cecilia — 6 oktober 2010 @ 14:34

    • Åh, bildern var jättefina dock! Hm… Nu inspirerar du mig till att ha en fototävling på sommarbilder också. Jag får helt enkelt köra den efter avslutat oktobertävling!🙂 Men helt klart härliga bilder, Cecilia!🙂

      Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 14:40

      • Tack för bidraget av oktoberbilderna, Cecilia. De kommer tillsammans med de andra att publiceras efter den 16 oktober!

        Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 15:41

  4. Kul – nu måste jag ju ut och ta lite bilder! =)

    Kommentar av Linnea — 6 oktober 2010 @ 15:14

    • Åh, vad kul! Synd att dina fina bilder från svampplockningen är tagna i september, annars hade de kunnat vara ett utmärkt bidrag!🙂 Jag ser fram emot dina nya bilder dock!🙂

      Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 15:40

  5. Klart jag vill va med på detta! Kul initiativ!😉

    Kommentar av Susanne — 6 oktober 2010 @ 23:48

    • Jag ser fram emot dina bilder!

      Kommentar av Jeanna — 7 oktober 2010 @ 01:39

  6. Nu har jag med lämnat mitt bidrag=)

    Kommentar av Emma — 11 oktober 2010 @ 15:28

    • Tack för ditt bidrag, Emma, och tack för att du ville deltaga!😀

      Kommentar av Jeanna — 11 oktober 2010 @ 16:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

