Jeannas Universum

6 oktober 2010

Höstmys i Ekebo

Filed under: Family, Friends, Party — Jeanna @ 11:47

I helgen har Cissi bjudit in mig på höstmys i Ekebo tillsammans med en massa andra tjejer. Nej, denna gången blir det inte inne på Hasselbacken tjejerna ska träffas även om vi nu ska hålla till på Hasselbackens ägor; Denna gången ska vi mysa i Ekebo.

För första gången ska jag även bland annat få träffa ”Susalull” (är väl kanske på tiden efter allt detta bloggande).

Jag ser fram emot helgen!

8 kommentarer »

  1. Ni har träffats tidigare. Men det var ju nästan i ett annat liv. På min 30-årsfest.🙂 Ni var där båda två iallafall. Jag ser också fram emot det hela! Hoppas det blir varmt och mysigt!😉

    Kommentar av Cissi — 6 oktober 2010 @ 12:16

  2. Aaahhh, se där ja. Jag minns tyvärr inte Susanne från din fest. Fast, på den festen var så mycket nytt folk jag aldrig hade träffat förut. Hihi, att bara hålla koll på hela din släkt är något som jag inte lyckas med fastän du nu snart har funnits i Jamies liv i 8 år (tror jag det bli i vinter väl?).

    Hursomhelst så ska det bli trevligt och tack så mycket för inbjudan!🙂

    Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 12:20

  3. Åh mysigt, lite avis blir jag allt!😉

    Kommentar av Linnea — 6 oktober 2010 @ 15:16

  4. Det ska bli jättemysigt! Min svägerska och lillebror aka Lillstrumpan (sorry Cissi, vet att du hatar det!) har två extra hus på sin tomt (som om deras boningshus inte skulle vara stort nog!) och vi tjejer ska tillbringa kvällen på övervåningen med höstmys i ett utav de husen. Fast på denna festen är lite ”äldre” tjejej, från 32 och uppåt (tror jag det blir) så jag ser fram emot att det INTE ska bli en fyllefest utan mer en trevlig umgåsfest!🙂 (Jag hatar fyllor och kan egentligen inte med fulla människor!)

    Vet du vad Linnea. Framöver någon gång när resor och annat inplanerat är avklarat har jag tänkt ha en egen tjejfest i mitt hem och du har en stående inbjudan och du nu vill köra hela vägen från Växjö!🙂

    Kommentar av Jeanna — 6 oktober 2010 @ 15:39

    • Vad du är gullig! Det låter jättetrevligt!
      Jag gillar inte heller fyllor, jag tar gärna en god drink eller ett glas vin, men inte mer än så och jag går aldrig ut på krogen – folk super ju så mkt, det är inte kul tycker jag. Trist för jag är social av mig och gillar att dansa. Men jag lider inte av det – jag föredrar hemma kvällar med god mat och umgås, spela spel eller bara snacka.

      Kommentar av Linnea — 6 oktober 2010 @ 21:45

      • Det var så lite så!
        Jag är precis som du! Jag älskar att sticka ut och dansa, men är då just ute för dansandets skull. Tyvärr är det inte alls roligt längre pga fyllor så det blir inte så ofta längre.
        Att bara sitta hemma hos någon och umgås utan massa alkohol gillar jag också!

        Kommentar av Jeanna — 7 oktober 2010 @ 01:38

  5. 🙂

    Kommentar av Susanne — 6 oktober 2010 @ 23:51

    • 😀😀😀
      Du kanske först ska fråga din sambo om lov att få åka med mig? Jamie säger att jag kör som en biltjuv!

      Kommentar av Jeanna — 7 oktober 2010 @ 01:35


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

