Jeannas Universum

8 oktober 2010

I wanted to prove a point!

Filed under: myself and I, Uncategorized — Jeanna @ 01:44

Under det senaste dygnet har jag utförst ett litet expriment. Teori: Att när det gäller smaskiga saker (som tex sex) så är folk väldigt nyfikna och snokar gärna fastän de kanske inte helst vill ge det till känna alt erkänna det. Resultatet visade sig att jag hade rätt. Trots att jag bara fick åtta röster så var det mer än tio gånger så många som kollade resultatet på omröstningen samt att kommentarerna kollades tre gånger så mycket som medel på ett ”vanligt” inlägg.

Nu var jag inte ute efter att redovisa mina sexuella erfarenheter eller läggning (det var inte syftet med omröstningen) men har jag nu sagt A så får jag väl ändå stå för att säga B också.

1. Nej, en japan har aldrig erbjudit mig 8000 dollar för att ligga med honom! Och hade någon gjort det så hade jag sagt nej! (Jag är inte till salu!) Visserligen har jag av misstag blivit tagen för prostituerad två gånger i mitt liv, en gång i New York och en gång på Irland. Vidare, det enda jag har blivit erbjuden för sex är en Cadillac: När jag var 19 sa en viss känd, svensk dansbandsmusiker till mig att om jag följde med honom hem skulle han  köpa en Cadillac till mig. (Jag sa nej!)

2. Nej, jag fotograferar inte porrbilder i hemlighet till en herrtidning. Fast, för ett tag sedan fick jag en förfrågan om att ta avklädda bilder på en tjej som tyckte att ”det kunde vara roligt att ha på sig själv”. (Jag tackade nej!)

3. Nej, jag har inte legat med Jeffery Dean Morgan i Barcelona. (Det var i Houston han och jag fick ihop det. -Nej!) I Barcelona blev jag dock erbjuden att följa med på ”efterfest” med ett amerikanskt rockband på deras hotellrum. (Jag tackade nej!)

4. Jag har inte varit på ett swingersparty även om jag har blivit erbjuden. (Till E, som får några år sedan var väldigt fascinerad av de beryktade swingerspartyna i Sölvesborg, kan jag säga att jag nu har insiders information.)

5. Nej, jag är inte lesbisk! Visserligen drev jag om det för ett par år sedan! På företaget jag då jobbade på gick det så mycket rykten om att jag hade haft ihop det med en massa killar på jobbet att jag till slut fick nog. (Under en månad hade jag enligt ryktet legat med fyra killar på jobbet! Jag menade då att med tanke på hur jag jobbade under den tiden måste jag ha varit en jäkligt bra logistiker om jag dessutom hade hunnit ligga med fyra killar under den tiden!) På det årets firmafest tog jag då med mig Annicka som min date för att ge folk ytterligare något att prata om. *Skrattar* Och jo…folk pratade men det bjuder jag på!

6. Nej, jag har inte vaknat upp brevid en naken tjej som 20-åring och inte vetat hur jag kom dit! Jag har aldrig varit så full så att jag inte har vetat vad jag har varit när jag har vaknat! (Däremot har jag vaknat upp brevid en naken tjej och faktiskt kommit ihåg hur vi hamnade i säng. -Nej.)

7. Nej, jag finns inte med i en sexfilm som är filmad i Australien. Det finns absolut inte en enda snutt film eller bilder på mig i sexgenren! (Visserligen bjev jag i Australien erbjuden att följa med till ett hotellrum och ”filma lite” men jag tackade nej.)

8. Detta är det enda som stämmer. Jag blev nyligen erbjuden att ha trekant med ett par och av någon anledning är det inte första gången det händer mig. Paret kom fram till mig ute och pratade en stund innan jag fick erbjudandet: Jag skulle ligga med tjejen medan killen tittade på och sedan skulle killen göra oss sällskap. Men, killen fick inte ligga med mig. Jag spelade upprörd och svarade: ”Va? Får jag inte ligga med din kille? Ja, då blir det inget! Sedan vände jag på klacken och gick. (Jag vill dock påpeka att jag inte hade gjort dom sällskap om det nu var så att jag hade fått ligga med killen!)

Vidare vill jag påpeka att ni inte behöver tycka synd om min mamma. -Jag skrev ett mail till lilla mamma där jag redogjorde att det rörde sig om ett expriment! Eller vänta, ni kanske ska tycka synd om henne iallafall? Jag är ju knappast ”normal”.

2 kommentarer »

  1. Men det visste du väl, att folk är sjukt nyfikna på andras smaskigheter =p Kul att du kunda komma på dessa påståenden, de var ju väldigt smaskiga och vissa sjuka =p

    Kommentar av Jenna — 8 oktober 2010 @ 13:28

    • Självklart vet jag det, Jenna! jag ville dock se ut ett sådant beteende skulle te sig på min blogg!😉 Du, dessa påståendena var ändå lightvarianten! Det fanns många mycket mer smaskiga som jag först hade tänkt skriva.😀

      Hm, kan för övrigt erkänna att nästan varje gång jag ska driva ditt namn skriver jag mitt eget i rena rama farten!😉

      Kommentar av Jeanna — 8 oktober 2010 @ 14:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

