Jeannas Universum

10 oktober 2010

Tjejfest i Ekebo

Filed under: Family, Friends, Party — Jeanna @ 01:35

Igår hade som sagt Cissi bjudit in ”tjejerna” på fest i Ekebo! Det bjöds på kycklingsallad och panna cotta med hallon och blåbär och därefter kom ”gottebordet” fram. Mumma! Tack Cissi för en trevlig kväll!

Och hur fungerade Ekebo som festplats? -Perfekt är ordet! Tänk att ha ett helt extra hus på sina ägor som man kan använda till precis vad som helst! Lukas kommer att bli poppis när han växet upp misstänker jag!

PS 1: Det var trevligt att träffa dig Susanne!

PS 2: Jag är penisexpert, bara så ni vet!

6 kommentarer »

  1. Vilken fin soffa – jag älskar såna där! =) Och det låter som ni haft det toppen! Kul!

    Kommentar av Linnea — 10 oktober 2010 @ 13:53

    • Det var trevligt på alla sätt och vis!🙂
      Jag gillar med rokokomöblemang och har själv en hel soffgrupp. (Visserligen står den hos min mamma, men iallafall.)

      Kommentar av Jeanna — 10 oktober 2010 @ 15:36

  2. Det var trevligt att träffa dig också!🙂 Och tack så jättemycket för skjutsen!!!

    Kommentar av Susanne — 10 oktober 2010 @ 15:27

    • Det var så lite så, Susanne!😀

      Kommentar av Jeanna — 10 oktober 2010 @ 15:37

  3. …men det betydde mycket för mig!🙂

    Kommentar av Susanne — 10 oktober 2010 @ 16:56

    • Och jag uppskattar att du uppskattar det och inte tar det för givet!🙂

      Kommentar av Jeanna — 10 oktober 2010 @ 20:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

