Jeannas Universum

14 oktober 2010

A girl can dream!

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 14:44

Om någon hade frågat mig: ”Jeanna om du fick önska dig något i din vildaste fantasi, vad hade du velat ha?” Ett av svaren jag hade hade givit är: ”Jag hade gärna velat ha en Oscar för bästa manus!” -Kommer jag någonsin att få det? -Svar nej. Jag har inte ambitionen för det och jag har inte den brinnande glöden det hade krävt för att försöka få ett manus sålt till filmindustrin. Det hade krävts blod, svett och tårar och den passionen har jag tyvärr inte. Dock önskar jag att jag hade haft det och kanske kommer jag en dag att känna den passionen?

Det är sällan jag känner en sådan stark drift för något jag vill ha att jag hade kämpat till sista andertaget. -Att jag hade gått ner på mina bara knän och bett till Gud. Men nu, av ett ödets nyck, känner jag just den känslan. Jag vill ha och jag vill ha utav bara h-e-l-v-e-t-e! Jag kommer att kämpa och jag kommer att satsa allt jag har!

A gril can dream! Och Jeanna, hon kan drömma stort. Detta året (och kanske nästa år också) kommer jag att ge allt jag har för att få det som nu finns i mina drömmar. Trots det finns chansen att jag ändå inte kommer att lyckas, men jag är villig och ge det ett försök. Får jag inte det så vet jag ialla fall att jag har gjort det absolut bästa jag har kunnat, jag har då inget att ågnra.

Please dear God, I am now in your hands!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

