Jeannas Universum

14 oktober 2010

Fototävling

Filed under: Photography — Jeanna @ 14:57

Till er som vill deltaga i fototävlingen behöver ni skicka in era bidrag senast denna kommande helgen (max tre bilder per person). -Bilderna kommer att publiceras på måndag på min blogg. Än så länge har jag fått bidrag från fyra fotografer.

Jag kan även meddela att jag själv inte kommer att deltaga, denna tävlingen är helt för er samt att det som sagt kommer att finnas ett fint pris till vinnaren. (Jag kan redan nu berätta att priset är ett nytt halsband av märket Pilgrim). Jag kommer heller inte att avgöra vem som vinner utan låta er läsare anonymt rösta fram den bästa Oktoberbilden.

4 kommentarer »

  1. Vill du ha bilderna i nåt särskilt format/storlek?🙂

    Kommentar av Susanne — 15 oktober 2010 @ 17:50

    • Ta du och överraska mig på den punkten, Susanne! -Allt fungerar!😀

      Kommentar av Jeanna — 15 oktober 2010 @ 18:02

  2. 🙂

    Kommentar av Susanne — 16 oktober 2010 @ 09:02

    • Jag ser fram emot dina bilder!🙂

      Kommentar av Jeanna — 16 oktober 2010 @ 12:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

