Jeannas Universum

14 oktober 2010

Ikväll är det 80-tal som gäller!

Filed under: Music, Videos — Jeanna @ 18:50

Ikväll är det 80-tal som gäller på Wallcottage! -Detta underbara årtionde! Det är på med paljettklänningen och de rosa benvärmarna!

Lite 80-tals känsla skickar jag till er andra och väljer då svenska låtar som i min mening i alla fall fortfarande håller måttet!

(Sista låten får mig att tänka på dig, Hille, och din underbart härliga inspelningn av den filmen! Du borde vinna ett pris för det eller något!)

4 kommentarer »

  1. Ja visst håller dom måttet än! Fast jag trodde nog inte att du gillade svenskt 80-tal!
    ha,ha jag hade ju helt glömt bort den där inspelningen..vilket minne du har!

    Förresten, Kommer du ihåg när Björn( han du ska åka och hälsa på) mimade( eller sjöng han på riktigt???) till Christer Sandelins ”lufften darrar”på en rolig timme på mellanstadiet..jag minns att jag tyckte det var såååå bra..fniss

    Kommentar av Hille — 15 oktober 2010 @ 14:21

  2. Joda, 80-talet har några svenska godingar som jag gillar! Faktiskt!🙂 Tänka sig!😀

    Va? Har du glömt bort ditt mästervärk av denna inspelningen? -Jag tycker det är så sjukt bra, Hille! Så jäkla roligt! (Jag undrar, lyssnade du någonsin på hela?)

    Klart jag kommer ihåg det! -Björn hade en vit T-shirt på sig!😉 Vidare minns jag även at de hade tagit en liten lapp med bokstäver på som de hissade ner från ett snöre i taket som Björn fångade i handen och sedan kastade upp i luften (för att efterlikna videon).😀

    Jeanna minns hon, hihi!😉

    Men det var helt klart bra!!!😀😀😀

    Kommentar av Jeanna — 15 oktober 2010 @ 15:06

  3. Det hadde jag helt glomt bort. Tack for minnet!🙂

    Kommentar av Bjorn Kuhlmann — 16 oktober 2010 @ 02:35

    • Ja, tack Hille! Och Björn – Du var bra!!!!
      Och Hille, han mimade!😉

      Kommentar av Jeanna — 16 oktober 2010 @ 02:54


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

