Jeannas Universum

14 oktober 2010

Lille pojk…

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 15:57

Den senaste veckan har jag fått två raggningsförsök från två yngre killar som både har börjat med att det första de har sagt har varit något med stil med: ”Vad vacker du är!” (Givietvis är det trevligt att någon tycker att man är vacker eller att man får den uppmärksamheten, så missförstå mig inte nu.)

När jag sedan svarar dom. ”Jaha, lille pojk…hur gammal är du da?” Och man får svaret 21 respektive 23 vill man sjunka genom jorden. ”Vet du hur gammal jag är? Jag är 32!!!” ”Oj, är du sååå gammal?” (Ja, 32 för en 21 åring är tydligen asgammalt! ”Men, det gör inget att du är så gammal! -Du är fin ändå!”-Vill man skratta åt eländet eller vad?

Jo, tro mig, det gör en jäkla skillnad! Vad f-a-n ska jag med en 21- eller 23-åring till? Eller, de kanske tror att om de påstår att man är vacker i min ålder har de halva inne och de förväntar sig att man ska dra hem dom på direkten? -Nej, inte fröken Håkansson!

2 kommentarer »

  1. HAHAHAHAHA!!!!!!

    Kommentar av Hille — 15 oktober 2010 @ 14:22

  2. Hihi, men eller hur! Jag hade först tänkt säga: ”Jaha, ska vi gå hem till dig – Eller du bor kanske fortfarande hemma hos dina föräldrar?”

    Kommentar av Jeanna — 15 oktober 2010 @ 15:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

