Jeannas Universum

17 oktober 2010

Sökord

Filed under: Blog — Jeanna @ 01:30

Det är rätt kul att titta på statistiken på bloggen och ibland förundras man lite över hur olika människor hittar fram till min blogg av rena slumpen. Som igår (lördag) hittade folk till min blogg med hjälp av följande sökord. ”Innetofflor 90 tal” är ju helt klart bäst! -Va??? Ett annat mysko sökord från tidigare i veckan är ”snöcykel”. Åter igen, va???

Sökmotortermer

These are terms people used to find your site.

Sök Visningar
jeannas universium 5
innetofflor 90 tal 1
serien v 1
jeannas universum 1
jeanna blogg 1
andreas har en flickvän 1

2 kommentarer »

  1. Oj vad konstiga saker folk söker på!!! Och hur kollar man detta? Hade varit kul att kolla för egen del! =)

    Kommentar av Linnea — 17 oktober 2010 @ 17:28

  2. Men eller hur, hihi!😀

    Tyvärr tror jag inte att man kan kolla sådant på blogg.se (jag hade nämligen själv min gammla blogg där). Men på WordPress så går man in under statistik och kollar.

    Kommentar av Jeanna — 18 oktober 2010 @ 14:54


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

