Jeannas Universum

20 oktober 2010

Fototävlingen än så länge

Filed under: Photography, Polls — Jeanna @ 10:47

Tack för alla som har röstat och tack till Linnea, Cissi och Susanne som har lagt upp länken på sin egna blogg. Än så länge har jag fått in 76 röster och det är jämt! -Det är väldigt jämt! Mellan ettan och tvåan skiljer det bara 1 röst i skrivandets stund och tredje platsen är delad av 4 olika bilder med bara 3 röster efter tvåan. Fyra olika fotografer ligger i toppen  och det är spännande! (Topp 6 är alltså 4 fotografer varav två utav dom har två bilder med i toppen.) -Vi får se hur resultatet ser ut vid midnatt på fredag!

(Jag kan säga att jag var själv den första som röstade för att jag sedan inte skulle påverkas av era andra röster.)

6 kommentarer »

  1. Åh vad trevlig med så många röster!!!! Och spännande att det är jämt – alltid roligast så tycker jag.

    Kommentar av Linnea — 20 oktober 2010 @ 11:40

    • Det är jättespännande!😀

      Kommentar av Jeanna — 20 oktober 2010 @ 16:29

  2. *trumvirvel*🙂

    Kommentar av Malin J — 20 oktober 2010 @ 16:06

    • Tam-ta-ra-dam!😉

      Kommentar av Jeanna — 20 oktober 2010 @ 16:30

  3. Här i vårt hushåll har vi just nu bara en dator som vi använder till internet så jag och sambon och tonårsdottern har alltså inte kunnat rösta varsin gång. Eftersom särskilt sambon har hört så mkt om tävlingen och gärna ville rösta så gjorde vi så att jag lät dem välja varsin bild- den de gillade allra bäst- och så valde jag min favorit och sen röstade vi på våra tre val som inte, tack och lov, var samma!🙂 Det låter väl demokratiskt och fint?😉

    Måste kanske tillägga att sambon och dottern inte visste vilka bilder som var mina så deras val var inte baserade på huruvida jag varit snällmamma eller tjatmoster dagen för röstningen, hihi!😉

    Många finfina bilder tycker jag och ett kul intiativ av dig Jeanna!🙂 Spänningen är oliiiiiiiiiidlig!🙂

    Kommentar av Susanne — 21 oktober 2010 @ 14:42

  4. Men det var oerhört demokratiskt tycker jag!🙂

    Håller med om att det finns många flera bilder! Tack för att du gillade intiativet, Susanne! Jag har redan spånat på nästa tävling jag ska ha efter denna. Tror den kommer att iallafall gå hem hos Cissi och Cecilia!😉

    Jag kollade just reslutatet och det är fortfarande jämt om toppplaceringarna. Lite mer än ett dygn kvar bara…😉

    Kram på dig!

    Kommentar av Jeanna — 21 oktober 2010 @ 14:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

