Jeannas Universum

20 oktober 2010

Inför Lady Gaga konserten

Filed under: Concerts, Friends — Jeanna @ 16:13

Nästan månad är vi sex tjejer som ska åka ner till Malmö och gå på Lady Gagas konsert. Eftersom vi inte får plats i en bil har vi beslutat att hyra en minibuss för gemenskapens skull och jag har tidigare ringt runt och kollat priser osv. Så idag när jag skulle boka var det fullbokat överallt! Men till slut hittade jag en på Tyota i Karlshamn och gissa vem som svarade? -Vi har både väldigt ovanliga namn och båda blev tysta när vi hörde vad den andra hette. ”Men…är det…?”, sa vi båda i öronen på varandra. (Familjen Magnesjö samt mamma vet vem jag pratar om.) -Inte visste jag att hon jobbade där!Rabatterat pris fick jag också eftersom jag var Jamies syster! Tack!

Nu tjejer! Nu är allt fixat inför vårt lilla konsertbesök! Ståplatser har vi givietvis (det är så konserter upplevs bäst har jag märkt) och precis som under U2-konserten ska vi köa tidigt så vi kommer långt fram! Igår hade vi allsång i bilden på våran roadtrip och diskuterade vilka outfits vi ska ha på oss. -Petra ska vi rulla in i köttfärs.

Nu är det bara ”Pussy Wagon” som fattas! Undra ifall vi får dekorera minibussen?

Jag snodde följande klipp från Annickas blogg: Två klipp från konserten i Stockholm i våras (vi ska se samma i Malmö):

Och jo, givietvis ska jag smussla med mig min kamera denna gången också! Hoppas att få lika bra bilder som under U2-konserten:

Bilder från U2

3 kommentarer »

  1. Åh det kommer bli en riktig show – kul! =)

    Kommentar av Linnea — 20 oktober 2010 @ 19:15

    • Det tror jag också!🙂

      Kommentar av Jeanna — 20 oktober 2010 @ 20:39

  2. Foundation for Defense of Democracies

    Inför Lady Gaga konserten | Jeannas Universum

    Trackback av Foundation for Defense of Democracies — 4 mars 2015 @ 09:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

