Jeannas Universum

20 oktober 2010

Peder på Comic Land

Filed under: TV, Videos — Jeanna @ 17:18

Igår när vi körde förbi ”Comicland” tänkte vi stanna för att höra ifall Peder hade en bussratt att sälja oss. -I förra avsnittet yttrade han: ” Nu är vi i min älskade buss. Det är nästan så man ångrar att man sålde ratten!”, och sedan satt han där i bussen utan ratt och ryckte i växelspaken innan han fortsatte med: ”Men känslan den finns la kvar!”

Jag hade själv inte sett Ullaredsavsitten från i måndags med Petra berättade det så bra att tårarna nästan rann på mig. Men nu har jag tittat in det på kanal5play. Tyvärr låg inte just det klippet uppe på youtube så jag bjuder på ett annat helskönt med honom:

1 kommentar »

  1. have a peek at this web-site

    Peder på Comic Land | Jeannas Universum

    Trackback av have a peek at this web-site — 6 maj 2014 @ 07:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

