Jeannas Universum

20 oktober 2010

Vi tog en sväng inom sexshopen

Filed under: Sex — Jeanna @ 23:44

När vi ändå var i Ullared igår tog vi en sväng inom Sexshopen. Det var vi i tjejgänget som flamsade runt där inne, två unga tjejer som tittade nervöst på dildos samt två äldre herrar som tittade på tidningar och filmer som befann sig i shopen.

Nu var vi inte på jakt efter något utan vi tittade mest på vad dom hade att sälja. Men vilka konstiga saker det finns ändå, speciellt till män! Annicka och jag skrattade åt vissa saker så vi mer eller mindre låg dubbelvikta på golvet.

Som det här:

Jag undrar vilka killar det är som köper det här? Är det ensamma killar/män som inte får till det, eller? Iallafall så fanns det visnings exemplar och vi kunde inte låta bli att känna på dom. Men om det kändes särskillt naturligt vet jag inte? Vi hade lite svårt att bedömma det, men nej…

En uppblåstbar docka liknade Tori Spelling för 1700 kr fanns det också att köpa. Jag kunde då inte låta bli att fundera på varför det inte fanns dockor till tjejer, inte för att jag själv ville ha någon (inte alls) utan jag bara undrade rent allmänt. Jag vet att det finns dockor som man kan beställa, men varför fanns det inte i shopen? -Vi tjejer köper förmodligen inta alls sådant!

Köpte jag något? Japp, i påsen fanns bland annat ett par stressprydda handbojor. (Nu skäms min mamma för mig för att jag skriver sådant här samt att hon kommer att undra vad tusan jag ska ha dom till!)

9 kommentarer »

  1. haha de var ju skitsnygga. Inte för att jag skulle använda dem ändå.. men kanske som fotorekvisita vad vet jag!?
    Och nej jag ska inte blurra ut genom att kommentera bilderna ovan… man slutar inte att förundras säger jag bara.

    Kommentar av Linnea — 21 oktober 2010 @ 17:30

  2. Jag tyckte med det var skitsnygga! Helt klart jag! Exakt vad jag ska ha dom till vet jag inte men till en fotografering -helt klart! (Jösses vad jag ska plåga Malin som min modell när hon kommer hem till Blekinge!)

    Hihi, men visst är det onekligen roligt vilka sexleksaker det finns! -Jag slutar aldrig att förvånas!

    Kommentar av Jeanna — 21 oktober 2010 @ 19:48

  3. Nej men jag tycker egentlien inte det är så konstigt… Tjejer har ju sina dildos, varför skulle inte killar kunna ha nåt liknande? Kan ju inte de hjälpa att atrappen ser ut som den gör!😉 Det kvinnliga könsorganet är väl inte snyggare än så… Man kan ju också fundera över hur många män som har rosa, lila, svarta, knottriga eller roterande penisar!🙂 Jag var på ett sexparty en gång där tjejen som höll i det hade en grej som hon och hennes kille brukade leka med tillsammans, som var för killar… Det ska ju vara jämlikt.😉

    Kommentar av Cissi — 22 oktober 2010 @ 09:31

    • Visst föstår jag vad du menar, Cissi! Och visst finns det dildos som inte alls ser ut som penisar. -Vissa har ju till och med strass och pärlor på sig för att vara med ”kvinnliga”. Dock (anser inte jag iallafall) att kvinnors leksaker är lika gragfska. ”Flash lighten” (eller mus på burk) förstår jag… Men de andra är så specifiserade i sitt utförande att jag inte kan låta bli att le lite åt det! Ett tjejhuvud i silokon med ett gapande mun för runt 4000 kr fanns det också att köpa. Tja, whatever floats the boat antar jag…

      Fast hade jag kommit hem till en kille och han hade haft en attrap med antingen ett tjejhuvud eller som den där rumpan på bilden där uppe, så vet jag inte riktigt hur jag hade reagerat… Har svårt att säga det faktiskt.

      Kommentar av Jeanna — 22 oktober 2010 @ 23:17

  4. Det vore ganska spännande att ha de där handbojorna hängande i byxhällorna nån gång när man är ute på en fest.🙂 Tror man skulle kunna få många intressanta samtalsämnen då. Men antagligen även dåliga förslag av fulla killar…

    Kommentar av Cissi — 22 oktober 2010 @ 09:33

    • Men precis. Och hade det inte varit för att jag vet att jag hade blivit av dom så hade jag haft dom i mitt handbagage när jag flyger till USA…bara för att se vad som händer.😉

      Kommentar av Jeanna — 22 oktober 2010 @ 11:08

      • Jag har en gammal klasskompis som gick ut med ett bara ”vanliga” på det där sättet, lite nonchalant i jeansen. En annan får nog på jobbet. Faktum är att jag hittat en slipsnål i vår shop som har ett par handbojor på sig, lite kinky på något sätt – och rätt kul.

        Kommentar av Linnea — 22 oktober 2010 @ 22:00

        • Jag tycker det är coolt attt gå ut så där med ett par handbojor på sig!🙂 Helt klart en ”Jeanna sak” att göra!🙂

          Det finns bland annat ett företag som heter ”Emitations” som bland annat säljer smycken med handbojor. -Halsband, öronhänge, armband osv…🙂

          Slipsnålen låter cool tycker jag!🙂

          Kommentar av Jeanna — 22 oktober 2010 @ 23:06

  5. Den längst till vänster, det är väl en sån där ”Fleshlight”? Ser ut som en ficklampa men fungerar som… något annat^^ Och att jag överhuvudtaget har hört talas om den måste betyda att den är välkänd. Och om den är välkänd så antar jag att den funkar bra:D Jag tycker inte att det är konstigt om killar köper lite hjälpmedel, för hur kul kan det egentligen vara att dra handtralla efter handtralla, likadant varje gång?

    Men LITE hjälpmedel är en sak. Lösmuttor och hela underliv, det känns bara skumt.

    Kommentar av Cecilia — 27 oktober 2010 @ 17:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

