Jeannas Universum

21 oktober 2010

Jaha…

Filed under: Emotions — Jeanna @ 17:42

”Friskt vågat hälften vunnit”, tänkte jag och slog slag i saken. Och jo, jag gjorde det och nu kan jag inte få det ogjort… There is no turning back! -Jag satsade allt och la alla äggen i en korg! Fullt ut, så där bara…

Kanske var det ett smart drag eller så kanske det var otroligt korkat som gjort att alla mina chanser är körda!? Vad vet jag? Men nu är det iallafall gjort… Och inte tänker jag gå här och vänta!

Förmodligen var det väldigt korkat, men då får det vara det. -Det positiva i sådana fall är att jag då lär få reda på det snart och då vet jag iallafall hur det förhåller sig! Då behöver jag inte gå och slösa mer tid på det.

Fram tills dess ska jag drömma…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

