Jeannas Universum

24 oktober 2010

På dejtingscenen…

Filed under: Boys/Men, Dating — Jeanna @ 21:46

Jag väljer att skratta åt eländet, men jag hade lika väl kunnat gråta åt det! Min kväll kan sammanfattas med ”no comments”, för jag vet inte vad jag ska säga…

Jag höll på att byta ihop av skratt! Jag fick anstränga och koncentrear  mig till det yttersta för att inte utbrista i ett hysterisk skrattanfall! (Och då menar jag inte att jag tyckte han var rolig!)  Ja, det är taskigt att säga så men…det är ju sanningen!

Så hur slutade det? – Det var inte snällt av mig men jag sa ”hej då” till den stackars killen rätt snabbt för jag klarade helt enklet inte av det. (Jag är ledsen och jag får vara en hemsk människa om det är så! Förlåt, förlåt, förlåt!!!)

Jag har sagt det innan men jag säger det igen: Jag borde ha ett kamerateam som följde mig vart jag än går för det hade blivit både intressanta och spännande filmklipp!

Så… No more Ironman for Jeanna!

2 kommentarer »

  1. Vad var det med honom som fick dig så full i skratt undrar jag givetvis då..?😉

    Kommentar av Susanne — 26 oktober 2010 @ 22:40

  2. Susanne…jag kan inte skriva det öppet här för det hade varit för elakt! Jag får skriva om det på den andra bloggen för här kan jag bara inte göra det!

    Kommentar av Jeanna — 27 oktober 2010 @ 02:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

