Jeannas Universum

28 oktober 2010

Lite bipolärt

Filed under: Emotions — Jeanna @ 11:46

Jag känner mig lite bipolär. Nu kanske det inte är den pykologiskt korrekta termen att använda sig utav för att beskriva mitt tillstånd, men det ger ändå ett hum om vad jag menar… (Dock vill jag hävda att om jag någon gång skulle utveckla en psykos, så är det manodepressiv jag kommer att bli! -Det är jag övertygad om!)

Mitt lilla projekt som jag har jobbat  med och som fick mig att känna eld och lågar; Som jag brann för och kände att ”Fan, detta vill jag ha och lyckas med!”, brinner jag inte för längre. Ska jag vara riktigt ärlig så har lågan nästan helt slocknat och jag bryr mig inte ens om hur det kommer att gå! Jag känner mig nästan likgiltig inför det!

Jag skickade iväg en sak i förra veckan (en idé som inte ens var min ursprungliga idé utan ett mellanting medan mitt huvudprojekt blev klart) och på detta väntar jag fortfarande svar på. (Jag tror responsen dyker upp om cirka en vecka.) Under tiden hade jag tänkt fastställa mitt huvudprojekt men nu har jag lagt det på is och förmodligen kommer jag inte göra det klart och skicka iväg det! Jag bryr mig inte längre!

Now, Isn´t that funny!

(Varför det är så skulle jag kunna skriva en redogörelse om, men jag ska inte tråka ut er med sådant!)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

