Jeannas Universum

28 oktober 2010

Paranormla Activity -Sluten

Filed under: Movies, Videos — Jeanna @ 17:22

För er som vill se de tre olika sluten på Paranormal Activity kommer de här:

Detta är Paramount version, den som sedans släptes. (Väljer ni att se denna, skruva upp volymen!)

Detta är en länk till slutet som Paramount gjorde när de först köpte filmen. (Men efter en visning gjorde de om den.)

Paranormal Activity, ending 2

Detta är en länk till orginalslutet från 2007 som hade filmats innan filmen såldes till Paramount.

Paranormal Activity original ending

4 kommentarer »

  1. hehe du är modig du,, jag vågar inte ens titta på dina trailers… =/

    Kommentar av Linnea — 28 oktober 2010 @ 20:07

    • Åh, jag älskar rysare! Men jag föredrar att titta på dom själv, mitt i natten i ett nedsläck trum med volymen på hög volym! (Här är helt klart en genren jag vill göra egna filmer!)

      Kommentar av Jeanna — 28 oktober 2010 @ 21:11

  2. ska kolla på tvåan med maken på bio på lördag

    Kommentar av Linda B — 28 oktober 2010 @ 20:31

    • Jag ska titta på 2:an om en si så där….26 minuter!😉

      Kommentar av Jeanna — 28 oktober 2010 @ 21:09


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

