Jeannas Universum

31 oktober 2010

Det blev inget…

Filed under: Supernatural — Jeanna @ 11:21

Natten som gick hade jag planerat att ta kontakt med andevärlden. Hur gick det da? -Inte alls!

-Jag glömde för det första brädan hemma hos mamma (jag sov där natten mellan fredag och lördag).

– Jag blev förkyld och fick feber och sov som en stock hela natten inatt. (Jag som annars sover lätt hade inatt kunnat bli  ivägburen utan att ha vaknat!)

Jaha… Då tar jag nytt sikte på allahelgona nästa helg och hoppas på att jag hinner hem till klockan 02.00 nästa söndagmorgon/natt.

4 kommentarer »

  1. Varför kan du inte göra det ikväll? Eller måndag kväll eller vilken kväll som helst? Vi har inte ens gjort det på natten kan jag berätta, utan typ på eftermiddagen och kvällen. =) Krya på dig!

    Kommentar av Linnea — 31 oktober 2010 @ 11:23

  2. Dels har jag inte min ouija bräda här…och jag orkar inte köra tre mil för att hämta den hos mamma. Dels vill jag göra det på natten (helst under vargtimmen). -För spänningsens skull. -Timmarna som är som värst, då flest dör, flest människor föds, då flest har svårast att sova och flest upplever sina hemskaste mardrömmar.😉 Att jag vill göra det antingen på Halloween eller allahelgona är för att fokuset då redan ligger på andevärlden.🙂

    Kommentar av Jeanna — 31 oktober 2010 @ 11:45

    • …Hur svarar man något dylikt? Jo, jag skulle verkligen vilja varna Dig för det Du sysslar med. Varför kanske Du undrar? Är det så att Du medvetet utsätter Dig för demoner och onda andars inflytande?…Eller känner Du inte till vad eller vem som ligger bakom?
      Bäst att få veta det först!

      Kommentar av Maria H — 31 oktober 2010 @ 15:58

  3. För det första tror jag inte på en djävul! Gud, djälvul, ödet, energin, kismet, the Secret…vad du än väljer att kalla det så hävdar jag att det kommer från en och samma källa. -Det finns ingen djälvul och/eller Gud som lever åtskillt från varadnra. -Allt är ett.

    Så tackar jag för din varning.🙂

    När det gäller andarna jag har i mitt hus är det inte av negativa energier. Jag känner av dom ibland, de ”lullar runt” här och har små bus för sig men de är goda. Jag har inte en blekaste aning och vad de vill eller om de bara hälsar på lite utan något uppsåt. Så varför inte försöka prata med dom?

    Kommentar av Jeanna — 31 oktober 2010 @ 17:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

