Jeannas Universum

2 november 2010

I did good!

Filed under: Emotions — Jeanna @ 20:43

Jag har varit bortrest i ett par dygn och när jag kom hem låg ett mail och väntade på mig. Ett mail med svar på mitt lilla projekt. Nu ska jag inte skryta för mycket genom att skriva vilka superlative som användes, men…I did good!!! (Och det var inte mitt egentliga bidrag utan bara något halvdant jag hade slängt ihop…) Shit, det där hade jag inte alls förväntat mig!

Synd att jag inte känner den där glöden längre, för trots att jag fick väldigt positiv respons vet jag inte om jag längre känner för att vara med i tävlingen. Innan var jag helt säker på att jag skulle dra mig ur, men efter det där svaret så tvekar jag lite, lite…

Hur som helst så skickade jag tillbaka lite frågor (för spelreglerna har ändrats lite) så vi får se vad som sägs. Får jag tillbaka det jag vill höra färdigställer jag mitt riktiga bidrag och skickar in det. Annars skiter jag i det helt och lämnar svaret: ”Sorry!”

2 kommentarer »

  1. Vad är det nu du sysslar med =p Gud vad nyfiken jag blev nu =) känner du för att ge någon ledtråd?

    Kommentar av Jenna — 2 november 2010 @ 22:02

  2. Hihi, ja du… Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag kan säga att det har med bilder och text (på engelska) att göra. (Det skickas utomlands med andra ord.) Mer än så säger jag inte just nu, hihi. ;o)

    Kommentar av Jeanna — 2 november 2010 @ 22:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

