Jeannas Universum

3 november 2010

Rakt över disk

Filed under: Daily Life — Jeanna @ 20:55

Ikväll drog jag med mig A till Sweden Rock restaurangen där vi åt jättelövbiff! Jösses så gott! (Har ni aldig varit där rekomenderar jag det; God mat, stora portioner till ett hyffsat pris.)

På hemvägen stannade jag och handlade. När jag skulle sträcka mig efter min mjölksort (som stod lite bakom och på golvet) råkade jag snubbla till och ramlade rakt in i mjölkdisken. ”Poff”, sa det bara! -Det är tur att jag kan skratta åt mig själv!

2 kommentarer »

  1. Hhahah vad roligt och PINSAMT att snubbla in i mjölkdisken, de som såg det måste tänkt: hon gillar verkligen mjölk hon…=)
    Hoppas allt är bra!
    Kram

    Kommentar av Marina — 4 november 2010 @ 09:01

    • Jo, det var lite pinsamt, men jag kan skratta år det!🙂
      Joda, allt är brara bra. Jag hoppas detsamma!

      Kommentar av Jeanna — 4 november 2010 @ 09:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

