Jeannas Universum

6 november 2010

The Daily Show

Filed under: Humor, TV, Videos — Jeanna @ 00:34

Jag älskar John Stewart och ”The Daily Show”! Jag är så glad att det har börjat sändas på svensk TV igen! Är jag hemma är jag bänkad framför TV:n kl. 19.00 om kvällarna. (Det är mycket bättre än ”The Colbert Report” till exempel.)

Detta klippet är över ett år gammalt och jag vet att jag har visat det förra året men jag tycket att det är så bra! Kolla in vad Orly Taitz har för yrke!

http://www.thedailyshow.com/watch/wed-july-22-2009/the-born-identity

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

