Jeannas Universum

8 november 2010

Jag ska på date…

Filed under: Boys/Men, Dating — Jeanna @ 15:48

…på torsdag, i Växjö…. Se där ja…. Jag som hade beslutat att lägga män på hyllan ett bra tag har faktiskt nu tänkt om.

”You had me at hello!”, är en känd replik från Jerry McGuire. Nu var det inte riktigt så i mitt fall, men byter man ut ”hello” mot ”tiodans” så stämmer det nog. (Tillägas ska dessutom att det finns en massa annat som jag gillar med honom också!)

Det är ju det, jag har alltid velat hitta en man som kan dansa och har jag nu turen så kanske jag har hittat någon som kan det och dessutom är f-a-n så mycket bättre än mig på det! -Hur var det nu? -Ask and you shall receive! (Fast, nu ska man inte ropa hej innan man kommit över ån.)

4 kommentarer »

  1. Jag har svarat på den andra… hihi*

    Kommentar av Linnea — 8 november 2010 @ 17:48

    • Hihi, trevligt! Tack tack!😀

      Kommentar av Jeanna — 8 november 2010 @ 21:51

  2. Åh spännande,🙂 jag ser fram emot fortsättningen..

    Kommentar av Anna — 8 november 2010 @ 19:13

    • Ja, spännande är nog ordet och jag lovar att hålla er uppdaterade!😉

      Kommentar av Jeanna — 8 november 2010 @ 21:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

