Jeannas Universum

9 november 2010

En egendomlig känsla

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 01:40

Det senaste dygnet har jag pratat fyra gånger med ”dansaren” i vad som måste bli totalt över sex timmar. Nej, förrästen…det måste bli mer än sex timmar (men strunt samma).

Det är en egendomlig känsla! Det känns som att jag har känt den här mannen i hela mitt liv! Som att vi har varit vänner hur länge som helst men inte pratat med varandra på ett tag bara. Det känns inte nervöst eller pirrigt heller utan bara väldigt avslappnat och öppet. -Otroligt avslappat måste jag säga! Hade jag kommit hem till honom tror jag att jag direkt hade känt mig hemma om ni missförstår mig rätt. Jag är heller inte upp över öronen förälskad, så att jag inte kan äta eller dricka eller tänka klart. Det känns inte alls så… Det känns bara väldigt ”hemma”.

Nu tar jag inte alls ut segern i förväg så missförstå mig inte. Jag vet inte alls vad som kommer att hända eller leda till. I vilket fall som helst så är jag övertygad om att jag har fått en vän för livet! Dock kan jag ju inte låta bli att fundera på spådomen från i sommras: Att jag i slutet på detta året skulle träffa en man som (äntligen) skulle förstå mig och ge mig det jag vill ha….

2 kommentarer »

  1. Bra början på (åtminstone) en vänskap måste man ju säga…😉 Hoppas dejten imorgon blir riktigt mysig!

    Kommentar av Susanne — 10 november 2010 @ 17:08

    • Visst är det så, Susanne och tack tack!🙂

      Kommentar av Jeanna — 11 november 2010 @ 09:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

