Jeannas Universum

9 november 2010

Fullspäckad helg

Filed under: Celebration, Dating, Friends — Jeanna @ 23:52

Helgen som kommer är verkligen fullspäckad!

På torsdag ska jag alltså bege mig av till Växjö och träffa Johan aka ”Tiodansaren”. Hihi, jag ska inte skriva Annickas kommentar till det hela men vi får väl se ifall hon får rätt? (”Tell-it-like-it-is-Annicka” heter hon numera.)

På fredag ska jag och ”Kastanienhofs granntanter” ha vinafton med trerättsmeny hemma hos Inga med klädsel långklänning. Trevligt!

På lördag fyller Lukas 2 år så det blir kalas på Hasselbacken. På kvällen ska jag och Tobbe till Karlshamn och titta på Thomas Petterssons show.

På söndag är vi ett gäng kvinnor som ska till Växjö och titta på musikalen ”Sound of music”, Johan ska också med. (Tänka sig, han får träffa min mamma redan på söndag.)

Vilken trevlig helg jag har att se fram emot!

4 kommentarer »

  1. Himmel!🙂 Du kommer verkligen inte ha långtråkigt den närmaste tiden ser jag!😉

    Kommentar av Susanne — 10 november 2010 @ 16:58

    • Nej, det är fullt upp nu för mig! Inte bara denna helgen utan fram tills det att jag fyller år!

      Kommentar av Jeanna — 11 november 2010 @ 09:23

  2. Oj vad fullbokat – det blir säkert jättetrevligt och tänk att du förärar oss din visit två gånger på samma vecka!😉 Middag i långklänning låter jättekul! För många år sedan hade jag en killkompis som liksom jag var singel – då alltså. Vi gick ibland ut finklädda och tog en drink ihop – jättekul. och då menar jag tredelad kostym och långklänning! Jag gillar sånt!

    Kommentar av Linnea — 10 november 2010 @ 21:19

    • Ja tänkt! Två gånger i Växjö på några dagar!😉
      Jag älskar att klä upp mig och tycker att man SKA göra skillnad på fest och vardag!
      Gud vad kul att klä upp sig så dr mycket!🙂 Jag gillar sådant!

      Kommentar av Jeanna — 11 november 2010 @ 09:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

