Jeannas Universum

15 november 2010

Du är min gäst!

Filed under: Friends, Travelling — Jeanna @ 13:59

Jag får dåligt samvete! Björn vägrar låta mig betala för något när jag ska till USA! Jag ska inte hyra bil för vi ska han hans bil och han vägrar låta mig betala för bensinen! ”Du är min gäst, Jeanna! -Jag betalar!” Och behöver jag ringa honom ska jag ringa honom ”collect” anser han (dvs. mottagaren betalat samtalet vilket är skitdyrt!). -Nää, det tänker inte fröken Håkansson alls göra!

Han är så jäkla snäll den grabben! Han är den schystatse grabben jag känner och en riktigt god människa långt in i själen! (Sådana grabbar är sällsynta! -Och han gör det för att han är godhjärtad dessutom inte för att han tror att han ska få mig i säng!) Jag skulle kunna helgonförklara honom!

Men jag tänker ändå inte låta honom betala! Så är det bara! Jag vill göra rätt för mig i alla situationer, jag får så jäkla dåligt samvete annars!

6 kommentarer »

  1. Ja lite har jag att göra idag..En ledig dag liksom =p SKulle egentligen åkt in till stan också men det hinner jag inte med, plugget måste gå före idag..

    Kommentar av Jenna — 15 november 2010 @ 15:10

    • Det låter ändå som fullt upp tycker jag!🙂

      Kommentar av Jeanna — 15 november 2010 @ 16:43

  2. Låter som en riktigt schysst kille den där Björn! Vem vet, äktenskapstycke kanske uppstår trots allt..?😉

    Kommentar av Susanne — 15 november 2010 @ 18:55

    • Han är toppen! Hihi, tja…vi får väl se!😉

      Kommentar av Jeanna — 15 november 2010 @ 20:57

  3. HÅller med Susanne!😉 Jag förstår dig Jeanna – men ibland får man låta sig bli bjuden. Han kanske har råd att bjuda! =)

    Kommentar av Linnea — 15 november 2010 @ 20:56

  4. Men jag har så jäkla svårt att ta emot sådana saker… Mitt samvete klarar inte riktigt sådant…

    Kommentar av Jeanna — 15 november 2010 @ 20:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

