Jeannas Universum

16 november 2010

Älskade vän

Filed under: Friends, Love — Jeanna @ 00:32

Jag älskar min vän Malin, hon är numera även min tvillingsjäl. Det senaste året har vi kommit fram till att vi är f-a-n som mycket mer lika varandra och har så mycket mer gemensant än vad vi först hade kunnat tro. Hon är nu som den syster jag aldrig har haft! Hon är den som känner mig bäst av alla människor på denna jord och hon är den som vet mest om mig; Saker som andra inte vet, saker som jag aldrig hade valt att dela med mig utav till någon annan än just Malin!

Med Malin kan jag prata om precis vad som helst, hur galet och/eller personligt det än är så finns hon alltid där och lyssnar och agerar bollplank. Malin är den som förstår mig fullkomligt! Vad jag än säger/skriver till henne så förstår hon! Hon är underbar och hon är trofast och ärlig. Hon säger alltid som det är och man kan alltid lita på henne; Är det jag säger sjukt så säger hon det och är det jag säger fantastiskt så säger hon det. Inga krusiduller, bara rakt och ärligt utan några baktankar eller avundsjuka. Hon är den ultimata vännen och jag vet att hon alltid finns där för mig vad som än händer!

För övrigt är hon den smartaste mäniskan jag känner och hon är ett kreativt geni! Om någon i min omgivning kommer att nå framgång så kommer det att vara hon! Eller för mig är det inte en fråga om om hon kommer att slå igenom utan när! Och den dagen hon slår igenom kommer jag stolt och leende att säga: Det där, det är min Malin, min tvillingsjäl!

Min underbara vän; Vad jag älskar dig!

4 kommentarer »

  1. Jättefint! Vem vill inte ha en sådan vän!

    Kommentar av Linnea — 16 november 2010 @ 20:58

    • Hon är det bästa man kan tänka sig!

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:24

  2. TACK vännen!

    Och detsamma. Verkligen. Du är helt grym och hoppas vi ses snart. Då jävlar😉

    Puss!

    Kommentar av Nane — 17 november 2010 @ 00:32

    • Åh, tack gumman! (Nu skrev jag inte det för att få kärlek tillbaka utan Jenna inspirerade mig!) I vilket fall som helst är du helt underbar och jag älskar dig med hela mitt hjärta! Puss puss!

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

