Jeannas Universum

16 november 2010

Golden Gate Bridge

Filed under: Travelling — Jeanna @ 20:39

4 kommentarer »

  1. Tjusigt! Fantastisk vy!

    Kommentar av Linnea — 16 november 2010 @ 20:53

    • Jag älskar den staden!🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:07

  2. Vad härligt att du har Malin som står dig så nära iallafall =)
    Ja jag hoppas jag hittar något som jag verkligen brinner för och som jag klara av att göra till 100% (kan berätta mer på fikan=)) Har så otroligt mycket i tankarna som jag vill genomföra och jag har säkert för bråttom. När jag hittar saker jag vill göra måste jag göra det genast. Det som är mitt problem. Kram

    Kommentar av Jenna — 17 november 2010 @ 00:15

    • Det var du som inspirerade mig till att skriva ett (nytt) inlägg om Malin när du skrev om Emmie!🙂
      Jag hoppas också att du kommer att hinna något som du brinner för och jag hör gärna mer om allt på fikan!🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:09


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

