Jeannas Universum

16 november 2010

Min frisyr

Filed under: myself and I — Jeanna @ 12:48

Jag hade tänkt klippa mig i en Rihanna inspirerad frisyr igår när jag kom till frisören, men så blev det inte. -Min frisör tyckte först och främst att jag var galen som funderade på att klippa av mitt hår när man nu har hår som mig. (Undra hur många gånger jag har fått höra det i mitt liv?) Vidare hade frisyren dock inte blivit så bra med mitt hår…det var alltså som jag misstänkte.

Resultatet av min frisörbesök blev därför rätt tråkigt. Jag klippte av tio cm på längden och klippte upp det rejält samt tunnade ut det en del.

”Det här är helt sjukt!”, skrattade fisören när hon plattade mitt hår för att kunna klippa det! ”Vi skulle ha tagit en före och en efter bild!”, och jag håller med! Inte visste jag att jag hade så långt hår (det åker ju upp en bit eftersom det är lockigt). Men när frisören hade plattat mitt hår gick det ner till mitten på ryggen! -Shit! Men nu som sagt så kapades det av en rejäl bit…

Att färga det hann jag inte med igår utan får ta och göra det imorgon, om jag nu hinner.

4 kommentarer »

  1. Ska bli spännande att se! Det är svårt med hår tycker jag… jag är nöjd med min färg jag fick… men ibland funderar jag på om jag skulle klippa mig… men hur?

    Kommentar av Linnea — 16 november 2010 @ 20:52

    • Men du har ju jättefint hår, Linnea! Ska dock bli spännande att se din nya hårfärg men av vad du har beskrivit låter det jättefintfint!🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:05

  2. Blev det någon färgning? Jag ska klippa och bleka nya slingor snart. Vet inte hur jag sak göra med klippningen bara. Om jag bara ska ta topparna eller om jag ska göra frisyr av det. Utväxten ska bort iallafall =) Får vi se bild på din frilla sen?

    Kommentar av Jenna — 17 november 2010 @ 00:17

    • Nej, jag hann inte med färgning igår utan det får ta och bli kväll.🙂
      Jag tycker iallafall att du är jättefin i båda din frisyr och hårfärg, du passar verkligen skitbra i det!🙂

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2010 @ 13:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

